8 Eylül 2009 Salı

doğumm günüümm :)

bugün benim doğum günüm kelimeler büyüyyor ağzımdaaaa.. demicem :) tam 24 yıl önce bugün .. sabaha karsı 4 sularında dünyaya koca bi çığlık atmışım.. o gün bugündür cığlık çığlığayım.. ozamnlar çığlıklarım duyulur , herkes etrafımda pervane olurdu.. bugünlerde çığlıklarımı duyan yok.. bazen ben bile yabancıyım kendime.. ilk nefes aldığımda ciğerlerimi yakan hava şimdilerde boğmaya başladı beni.. herşey zamanla boyut değiştiriyor.. hiçbirşey masum değil artık.. doğduğum da gözüme görünen ve kendi kendime anlamlar yüklemeye çalıştığım hersey ama hersey şimdi milyonlarca anlam kazandı.. doğru olanı ben bulmalıyım.. yani bir bakıma o zamandan bu zamana değişmedi benim birşeylere anlam veremeyişim.. tek fark o zaman seçimlerimden ben sorumlu değildim.. artık herşeyden ben sorumluyum.. herşeyin sorumlusu benim.. asıl şimdi hoşgeldim dünyaya.. iyiki doğdum...

12 yorum:

  1. DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYOR, SAĞLIK, BAŞARI VE GÜZELİKLERLE DOLU NİCE YILLAR DİLİYORUM :)
    SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  2. canımmmm..ii ki varsın..

    YanıtlaSil
  3. zeugmacım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim hep birlikte inşallah :))

    YanıtlaSil
  4. senaammmm sende iiki varsın canım kardeşim...dünkü yazınn altında hala eziliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. doğumgunun kutlu olsun. yeni yaşın umarın tüm istediklerini getirir sana.

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim nesli..

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün kutlu olsun... Başak olmak ayrıcalıktır... :)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim dickinson :))

    YanıtlaSil
  9. güsel yaşa..
    çok yaşa...

    :)

    azıcık geç kalmışım.

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim..yok canım geç sayılmaz 5 günlüğüm daha :D

    YanıtlaSil
  11. Geciktim ama zararın neresinden dönersen kardır değil mi?

    daha nice 24 yıllar dilerim. kendini aramaktan, bulduklarınla korkmadan yüzleşmekten hiç vazgeçmezsin umarım ve umarım bu hayatındır kendini tanımlayabileceğin hayat...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim..

    sevgiler..

    YanıtlaSil