28 Temmuz 2009 Salı

dönüş yolu..

yine otobüsten merhaba...otobüs şirketi kontur olunca yazı yazmak zor oluo saolsun otobüs şöforu her bulduğu deliğe girio (kötü bi cümle oldu :)..bide dondurma servisi yapmadılr bu sefer ben çogalmasını istedim bulduğumla yetinmedim ya adamlar hepten kesti :) gorende hiç dondurma yemiyorum sancak :)
10 gün nasıl gecti bende anlamadım ama cana değdi bizim oraların tabiriyle...tüm kuzenleri hatta cocuklarını gördüm,öptüm,sevdim..bugün bu sene gelmeyeceğini söyleyen teyzem de sürpriz yapıp alamanyalardan gelince kadro tamamlandı sülalede görmediğim eleman kalmadı :) çok güzel bi duygu insanın birilerine ait olduğunu hissetmesi,onlara bağlanması,onları özlemesi..hele o kavuşma anı en büyük mutluluk..ailemizin en küçük ferdi berra,henüz 2 yıldır aramızda olmasına rağmen en çok özlenen eleman :) o da bizden biri olarak doğdu sanslı velet :)
böyle bir 1o gün..kalabalık,koşuşturma..yine bursa yolları göründü..ordaki hayatımı,ailemi de özledim çok..onlarda beni özlemişler bugun ayrı ayrı konutuk hepsiyle..gel diye bağırışıolardı bensiz çok sessizmiş ortalık :D gidiyoruz bakalım 2 hafta sonra yaz okulu da bitiyor...akıp gidiyor hersey hissettirmedn..
bu yaz okulu bana güzel şeyler kazandırdı..yeni bir dost kazandım hepsinden önemlisi..bu kelimeyi kullanmak beni korkutuyor aslında ama zaman gösterecek gercekten bu kelimeyi hakedip etmediğini..nasılsa bu tür hayalkırıklıkları yalama yaptı artık :) hem zaten bi önceki yazımdaki kabullenmeyi gerceklestirmemeye karar verdim..nedeni çok..bana vakit ayrılmayan zamanların nasıl geçirildiğini ögrenmem en önemli neden...dert değil ya bu tip olaylar bu saatten sonra..adam olmayanın hayatımda yeri yok bu kadar basit..canım görüşmek istemedi demesi saygı duyabileceğim bir sey gercekten ama duygu sömürüsü ve yalana tahammülüm yok...herneyse gereksiz bi konu..
scorpions always some where...güzel şarkı yolculuk için müzik sakin ohhhhh...huzur doldum birden :)
camdaki yansımam çok güzel görünüo şuan........................................

1 yorum:

  1. o güzel kalabalık bgn sona eriyor :( herkesin bi anda gitmesi ne kötü..galiba en kötüsü kalmak.. ama gidenle kıyaslandığında olmak istediğim yer yinede kalmak ;)

    YanıtlaSil