2 Temmuz 2009 Perşembe

coşageldim..

yeni mekanımız çamaşır kurutma odası..sizlere farklı yerlerden seslenmeyi sürdüreceğim yarın birgün tuvaletten yazarsam hiç şaşırmayın,elektrik nerde biz orada :) fonda güzin ile baha ateş böceğim'i söylüyor..kim bunlar ya baya eskimiş benim winamp..ama güzel sölemişler..oya bora vardı bide ya ara beni öptüm seni seni çok özledim deli gibiii..:) duygulanıyorum yaw 90'ları hatırlaynca zaten michael jackson'da öldü :( ...bu şarkı ezgiye gelsin H.I.M The vampire..duymasan da bilmesen de bu şarkı senindir ezgicim :) ödev yapcaktım ben ya yine niye daldım buraya..yaz okulunda ödev olur mu ya..
gelecek planlarıma yönelik iyi haberler aldım yani istediğim şeyin olabilitesi varmış (olana kadar şey diye hitap edeceğim ona )..bi iç huzura kavuştum sanki bunu öğrenince..sap gibi kalmak istemniyom yahu okul bitince ne pis,lanet bi duyguymuş bu,rahat bırakmıo adamı..öyleyken böyle işte ya saçmalayamıyorum bile şu an..one tree hill 5.sezon 8.bölüm de tıkandı yahu sinir oldum..indiremiyoz ki burda da anasını satim..yarım saat anca sorunsuz girebiliorum nette bu lanet yerde..zaten dün bisürü action oldu mallık desem daha doğru olur,kızın birinin kilidini kırıp dolbını soymuşlar hayvanlar...su ısıtıcılarımızı filan topladılar gecenin 12sinde arama yapıp..hayır ya mantığı anlasam gidip kendim toplayıp verecem valla ya..tabi açıklama istediğimde bi açıklama yapamayınca deli oldum bende verdim veriştirdim..işlerine gelince umutları gençler oluyo sağladıkları ortama bak ya..bu nası bi ilkelliktir kardeşim..ödev yapmak için elimde laptop elektrik arıorum hayır yani keşfedileli baya bi oldu biz niye mahrum kalıyoruz açıklasın bunu biri bana..nedir yani amaç..yok abi beklemeyin bu gençlerden bişey ne veriyosunuz ki bi karşılık bekliyosunuz..hepsi sıraya dizilmiş anasını satıyım azımıza sıçmak için,neymiş efendim bavullar odada durmayacakmış..sanane kardeşim benim rahatsız etmiyo..hem siz ne zamandan beri bizim iyiliğimizi düşünür oldunuz ki ?? hele şu güvenlik görevlisi diye süslü bi sıfatları var diye kendilerini fbı görevlisi sanan ....(siz uygun bi sıfat yerleştirin en kötüsünden işte ) delirtiolar beni,allahın yobazları..neymiş efendim imza atılacakmış..ulan uyuyasunuz beee atı alan üsküdarı geçio siz yırtın bi taraflarınızı imza diye..anamıza babamıza hesap vermioz laann kaç yaşındayız biz..hakaret vallahi hakaret..bacak arasından ibaret gördükleri namusu koruyorlar sözde namussuzlar...ayrıca belki 12ye kadar uykum gelio beklemek zorunda mıyım kardeşim imzayı..çok sinirlendim yahu hızımı alamıyorum...o ülkücü bozuntularına sesiniz çıkmıo ama adamlar resmen ev dösemiş yurtta,önlerine gelenin ağzını burnunu kırıo hepiniz dut yemiş bülbül..onlar ayrı bir sinir harbi yaşatıyolar bana zaten neyi savunduğundan bile bi haber örümcek beyinli yobaz insanlar..üniversite de böyle insanların varlığına katlanamıyorum resmen hüngür hüngür ağlayasım geliyor...ideoloji sanıolar yaptıkları haydutluğu..ideoloji nedir ondan bile bihaber gerçi çoğu,konuşmaya tartışmaya tahammülleri yok,neyin mücadelesini verdiklerini bilmiyorlar çünkü...böyle olmamalı,birşeyer değişmeli,şartlar,beyinler değişmeli...

3 yorum:

  1. coş şafo coşş .... (: kim tutar seni ,gelim mii ben yaa dağıtalım orayı ? (:

    YanıtlaSil
  2. gel yasom buraların sana ihtiyacı var :D

    YanıtlaSil
  3. ulan kac haftadir ulkucunun tekiyle takiliyom sacma sapan konusup duruyor sirf onada gercek anlamda bisiler ogretiyim diye baya bi arastirmaya baslamistim ama yok harbi umut yok karsimda ogrenip bilinclenmeye hazir bi beyin yok ki neyin savasini veriyorum bende sie.. dedim biraktim zaten:)) buarada oya bora nin her seye hazirim seninle die bi sarkisinada fena takildim buaralar tavsiyeler selale:))

    YanıtlaSil