4 Kasım 2009 Çarşamba

bütünlük yok başlıkta yok..

karayip korsanları, yüzüklerin efendisi, matrix, star wars geceleri yapmayı planlıyorum..kimileri bi halta yaramaz diyor kimileri anlata anlata bitiremiyor en iisi izleyimde kendi fikrim olsun diyorum nasıl becermişsem hepsi yarım yamalak izlenmiş.. 10 gün hergece üstüste film izleyince bağışıklıl kazandım bünye istiyor..buarada yurtta iki kişide domuz gribi varmış ne derce dogru bilmiorum ama turstım acıkcası.. ne zamn bitecek bu gercek mi yalan mı olduguna karar veremediğim hastalık.. zaten üniversiteleri adam yerine koyan yok biz insan degiliz sanki ölmeyiz ne dezenfekte ederler ne tatil ederler bu ne kardesim ölümsüzmüyüz biz :)

sınav tarihlerim acıklandı bayramda evime gidebiliyorum.. bayram sonuna bir sınav kalıo o da secmeli zatn.. çiftlige bi ev aldım bugun hoş durdu ineklerin yeri biraz daraldı ama olsun onlar hallerinden memnun :P :) bu ne sacmalık ya hakkaten kendime kızdım şuan :)
garip ruh hallerindeyim yine..zaten mutluyken yada normal bi haldeyken yazamıom ben buraya biraz haksızlık oluo farkındayım ama mutlulugu anlatacak kelimelerim yok napıyım..
bazen diyorum kendime hayal dünyasında yasıyosun sonra diorum işte sadece hayal olduklarına inandığın için gercekleşmiolar diorum tüm bu sürecin sonunda kararlıyım basarıcam diyorum kendimle bi konsensüs saglıyorum özellikle geceleri saglanıyor bu konsensüs benden güçlüsü yok geceleri.. gündüz oldugunda süreç tekrar baslıyor fln aynı hikaye.. bu durum cok yordu beni hayatımda bi kesinlik istiyorum..tek bi hedef koymak ve ona ilerlemek istiyorum böle beş on tane olunca boka sarıo hiç birine yetişemiom zaten..
yine bi insan hayal kırıklığına ugrattı beni.. sasırttı desem daha dogru olur aslında.. çok şey bekliyorum galiba insanlardan.. ya bu bana koyan cinsten bişi değildi ama onun kişilik tanımlaması beni sasırttı acıkcası yansıttığı ve oldugu kişi arasındaki uçurum..
9 kasımda dermatloji de randevum var unutmam lazım zira benlerim benlikten cıktı hergün baska bir kalıba girmekteler..
plansız yaşamı destekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder