9 Kasım 2009 Pazartesi

özet

hastane önünde incir ağacıı.. hakkaten acıklı şarkı, her hastaneye gittiğimde aklıma geliyor, sanki sağ çıkamayacakmışım gibi geliyor.. neyse ki sağ salim yurdumdayım yine.. tüm domuz gribi korkuma rağmen gittim, istediğim sonuçları alamadım ama içimde kalmadı en azından.. vücumdaki şekilden şekile giren ''ben'' ler konusunda tatmin edici bi açıklama yapmadılar, biopsi yapılması lazım dyip gönderdiler, onlar göndermedi aslında ben gidiyim dedim.. sivilce sorunumu da dile getirdim tabi.. ona da bi krem verdiler bakalım ne kadr işe yarayacak görcez..günn özti bu

buaralar mükemmel gelişmeler var.. sevdiceklen saatlerce nette konuşabiliyoruz.. bizim için büyük insanlık için küçük bi olay :) 8 aydır ilk defa bu kadar güzel iletişiyoruz :) aman nazar değmesin..............................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder