15 Kasım 2009 Pazar

sınav gecesi

uluslararası sistemde 3. dünya ülkeleri.. ders çalışmak dısında herseyi yapıyorum.. inşallah sıra derse de gelecek.. zevkli aslında ama konsatre olamadım bi türlü.. bir rahatlık mevcut nedendir bilinmez.. bugun bi alese girdim dengem bozuldu sabahın 9unda sınav olmamalı yaa sonra geldi uyumaya calıştımkaç saat 10 kişinn yasadığı bi odada gündüz uyumaya calışmak hayalperestlik olurdu zaten.. suan da sarhoş gibiyim uykuyla uyanıklık arası bir mod..
evet gelişmekte olan ülkelerin tek sorunu gelişememek tıpk benim gibi ne yapsam olmuyor gözüm :D özgürlüğümü ve özgünlüğümü yitirmememş olmama rağmen beynimde beni engelleyen setler var bunuda toplumsal ve psikolojik etmenlerle acıklayabiliriz hatta çok zorlarsam yapısal heterojenlik teorisine bile dahil ederim kendimi.. kendime ait modeller var ama uygulama da problem var yeni bir teoriye mi sebep olacağım ne :) ztn bir gün herkes beni tanıyacak ama bu hangi yönde olacak bunu henüz bende kestirebilmiş değilim kendi kabuğumdan çıkmayı başardığım anda gelişmişlik için en büyük adımı da atmış olacağım.. burdan 3. dünya ülkelerine de(ki bu terim de ayrı bir kavramsal sorun soguk savasın bitmesiyle bu terim varlık nedenini yitirmiştir bana göre,iki kutuplu bi sistem yok ki artık 3.bi tercih yapılsın dimii ama :) bunu tavsiye ediyorum.. önce iç dinamiklerinizi geliştirerek toplumsal bütünlüğünüzü sağlayınız sonrada oluşturulan bu bütnlük kabukları kırsın.. ve bağımsızlık..ve özgürlük.. ve özgünlük.. ve nihayet gelişmişlik.. bu dersi çözdüm ben ya calışmaya gerek yok :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder