29 Haziran 2009 Pazartesi

verimsiz ama verimli bir gün..

yağmur yağıyor seller akıyor..bu yazıyı sizlere ütü masası üzerinden yazıyorum..kyk da ütü masası sadece bir ütü masasından ibaret değildir yeri gelir ütü masası olur yeri gelir yemek masası yeri gelir bilgisayar masası :) böyle işte burda amacı dışında kullandığımız çok sey var ama bunları saymanın bir anlamı yok..boş şeylerle uğraşmak konusunda üstüme yok gerçi ama bunu yapmayacağım..hava fena gürlüyor korkuyomyum ne ? yok canım...bugün kütüphanedeydim tüm gün,ders calışmak için gidilir ama ben orda da çalışmadım kitaplar arasında dolasırken Bernard Shaw'ı keşfettim (ondan böyle rastgele bir yazıda bahsetmeyecektim ama napıyım bugün benim için en önemli olay oydu) Sakir Eczabaşı 1950 yılında 21 yaşında,Londra'da eczacılık eğitimi aldığı günlerde Bernard Shaw ölüyor İngiltere ve dünya çalkalanıyor resmen..Sakir Eczacıbaşı, 94 yaşında bir adamın ölmesinin neden bu kadar beklenmedik bulunduğuna bir anlam veremiyor..bu sebeple başlıyor onu araştırması..çok güzel bir kitap yazmış daha doğrusu derleme,adı:gülen düşünceler..ingilizce'deki wit kelimesine türkçede böyle bir karşılık bulunmuş,güzel de olmuş...kitabı elime alıp,ilk açtığımda karşıma Shaw'ın ' ideal olan aşk,postayla yürütülenidir..' sözleri çıktı...benim için çok manidar olması sebebiylen hemen aldım,harika gidiyor...sık sık paylaşacağım Shaw'ın sözlerini..yağmur hala yağmakta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder