28 Mayıs 2009 Perşembe

az önce..

ya bu insanlar ne kadar patavatsız ne kadar dengesiz...akılllarına ilk geleni sonuçlarının ne olacagını hiç düşünmeden salıveriyorlar ortaya..karsımda ki üzülür mü kırılır mı hiiç düşünmek yok bi kere güçlü ,hiç bişeyi kafaya takmayan imajı verdin ya onlara denemeye calışıyorlar herhalde ne yapsak yıkılır ne yapsak üzülür diye..ben detaycı bi adamım kardeşim size göre cok basit olan seyler beni kırıyor tamam mı ama daha fazla üstüme gelmeyin diye, o hiç bi mantıga sıgmayan iğrenç yorumlarınızı dinlememek için üzülmemiş hatta hiç sallamamış görünüyorum ama anlayamazsınız cünkü böyle bir ihtimalin olabilecegini düşünmezsiniz bile..evet sizin dışınızdaki insanlarında duyguları var ve dünya sizin etrafınızda dönmüyor ,harbiden boktan bi hayata sahip oldugunuzun farkinda olmamanıza ragmen surekli huzunlu bi maske yapistiriyosunuz suratinıza, mutsuzum ben, kahretsin falan ayaklari.. bütün bunlar beni kırmanı gerektirmiyor tamam mı senin neleri sevip sevmediğinde beni ilgilendirimiyo benim hislerimi bilmeden,seni dinlemek istedğimi sormadan gelme yanıma ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder