7 Mayıs 2009 Perşembe

YOLLAR..

Yeniden Karaman... insan yolculuga bi baslayınca sürekli devamı gelsin istiyor,hareketliligi yakalamışken bırakmak istemiyor bedenim..kimbilir belki de bir kacış bu ,bir çeşit sorunları bastırma yöntemi..yolları seyrederek unutuyorum beni bogan herseyi..uccus bucaksız ovalarda boguluyorum, big bang geliyor aklıma dagları gördükçe bunu KİM YAPTI ? diye soruyorum kendime , cevabını araken de tüm yasananlar arka plana itiliyor beynimde...

Ardından 20dklık dinlenme molası geliyor ama hiçbir zaman çaylar şirketten olmuyor, olmasın sevmem zaten çayı..big bang 20dklık molaya giriyor ve ruhum yeniden bunalmaya başlıyor bitmek bilmiyor 20dk derken koca bir okyanusun ortasında bir yelkenliden denize daldığımı hissediyorum, buz gibi suyla ferahlıyorum .gözlerimi açtıgımda ne okyanus var ortada ne yelkenli ne de ferahlık sadece 20dklık molada otobüsümüzü ferahlatıyor hortumu fırcaya baglamış görevli..sıra benim camda suyu öyle bir carptırıyor ve cam öyle bir parlıyor ki kendimi okyanusta hissediyorum...

20dk bitti.. yine yollar yine daglar,ovalar,ağaçlar,big bang,yaratıcı,tanrı,din kısacası sorular ve unutulsun düşünülmemesi gerekenler...yolculuk lazım bana hareket lazım,sonsuzluğa doğru...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder