29 Mayıs 2009 Cuma

yazmak,çizmek,istemek...

buraya yazmak beni rahatlatio ya cok garip..üzülmeli miyim acaba anlatacak kimse yok buraya mı yazıyorum ?? ama birine anlatsan bu kadar acık olamazsın ki mutlaka gizlediğin bişiler olur burayı kimse okumadığından rahatım..:) ya da ne biliyim dua etmek gibi bişi bu ihtiyacım olunca hatırlıyorum,çok acıksözlü oldum ama öle kim öyle degil ki herkes başı sıkışınca dua edio ben sadece itiraf edebilen kısımdayım :) dahil oldugum bi kısım daha cıktı ortaya baska nerelere 'dahil'im acaba ? hıımmm düşünelim..hııhh hatırladım pazartesi günü sınavı olan insanlar grubuna dahilim amabunun için ders calışanlar grubuna dahil degilim hemen dahil olmalıyım hemde bu sınavdan 25 aldıysam acilen dahil olmalıyım..ama ben dahil olmak istemiyorum ki sınavlar haricinde yasamak istiyorum bildiklerimi daha mantıklı bi şekilde ölçsünler istiyorum daha dogrusu soru sormak için önce bana bişiler öğretsinler istiyorum.. çok mu yahu bu istekler ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder