25 Şubat 2009 Çarşamba

BM VE ESKİ YUGOSLAVYA İÇ SAVAŞI

evet yeni tez konum sanki eskisi varmış gibi oldu bu cümlede :) düzeltiyorum ilk tez konum. aslında 7.tercihti ama teknik bir hata yüzünden seçmek zorunda kaldım.an itibariyle pek bir kaynak bulamıyorum ama araştırcaz bakalım.Gelecek nesiller için seviniyorum bu konuda benim gibi kaynak sorunu çekmeyecekler literatüre damgamı vuracağım :) pek sevemesem de artık ona alışmaya başlasam iyi olur ya da önce neyi anlatacagımı çözsem daha iyi olur :) neye niyet neye kısmet puuff ya seçim yaparken bm konuluları eliyodum bunu sırf Tito amcanın hatırına eklemiştim listeye.işte bişiyi kafaya cok takınca daha da boka sarıyo işler.bunu her defasında görüyorum aslında ama ne zaman akıllanacagım merak ediyorum.bu arada bi ajanda sart oldu artık (ki teknik hata dediğim şey buydu. saatler karıştı(bu saatler karıştı içinde ayrı bir parantez lazım şimdi ,ne saati diye düşünenler için de kusura bakmasınlar artık o da eksik kalsın,anlamasınlar :).halbuki bi ajandam olsaydı yazsaydım oraya saati sonra da gidip ilk üç konumdan birini paşa paşa alsam fena mı olurdu ztn herkese aynı anda randevu verme olayı kronikleşmeye basladı iyice:).bana hediye almak isteyen varsa ajandaya cok sevinirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder