15 Haziran 2009 Pazartesi

geri dönüşüm..

deniz kokusunu içime çekemedim belki ama geçenlerde yağan yağmur nefsimi körledi diyebilirim..bardaktan boşalırcasına yağdı sonlara dogru doluya cevirdi hızlandı,hızlandı,hızlandı..ruhum temizlendi adeta..doğayı keşfetme isteğim hortladı..karadenizde olmak istedim dağ,bayır dolaşmak rafting yapmak..sonra ne ara yapacagım ben bu kadar seyi dedim yaşlanmaktan korktum,korktuğum başıma geldi mi yoksa? ya o yağmur cok güzel yağmıştı ama ifade yeteneğim çok kötü malesef..hemen ertesinde de yazmadım daha güzel cümleler kurmayı bekledim ama olmuyor işte napalım..aslında bunun sebebi kulaklarımın tıkalı olması :) ciddiyim ya bahane uyduruyormuşum gibi geliyor ama uydurmuyorum :) beynimin içindeki uğultu konsantre olmamı engelliyor,düşünmeyi erteliyorum onun yuzunden yahu şu ugultu dinsin o zamn düşünürüm diyorum :) nese işte internette okuduğum bazı yazılar beni acayip gaza getirdi ve bu blog da eskiden olduğu gibi daha ciddi şeylere yer vermeye karar verdim :) ne alaka ya kendimle ilgili seylerde de gayet ciddiyim ben :) o kelime olmadı oraya da neyse siz anladız o 'möhüm' konuları :)

yine herşeyi erteleme modundayım..düşünmekte bunlara dahil

ben ne yapıyorum ya ? kimim ben ? nereye aidim ben? en önemlisi neler oluyor bana ve dünyaya? oyunlarına gelmeme ramak kalmışken bunu farketmiş olmama seviniyorum..

uyanma zamanı ! hiçbir zaman geç değildir çünkü zaman kafanın içindedir ne yöne gitmesini istersen oraya doğru ilerler ya da geriler..kaptan sensin! rotanı belirle ve ilerle ! (cümleyi yazarken iğrendim bayağılığından:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder