9 Haziran 2009 Salı

mallık

olmuyor yahu buaralar..ne ara oldu bende bilmiyorum..uzun zamandır buaralardayım ben ilerleyemedim bi türlü..gidemiyorum ama kalamıyorum da..kafam o kadar dolu ki hangisini seçip anlatsam bilemiyorum işte böle saçma şeyler dökülüyor sonra beynimden..boşaltmak lazım biraz en iyisi içinde koca bi çukur açıp fazlalıkları dökmek sonrada kapatmak çukuru..ya da şöyle dış yüzeyden kçük bi delik açsam balon gibi söner miyim acaba ? :) istediğim bu değildi daha dogrusu değilmiş alternatifleri görünce bunu anlıyorum..pişmanlık çok pis bi duygu ya kesinlikle berbat bi duygu beynini kemiriyo ama sen def edemiyosun onu, karşına geçmiş gerizekalı diye bağırıyo sana ama sesini kesemiosun...işte böyle baş gösterio şizofreni ,hıncını almak için kafanın içindeki pişmanlığa bir silüet yaratıosun önce, sonra o da kesmiyo somut bişiler yaratıosun varmış gibi sonuçta olmayan bişeyi susturamazsın dimi :) nese benimki henüz ses aşamasında korkmayın hallederim :D istediğme ulaşınca o ses de dötüne baka baka gitcek :) bak yine çok güçlü hissettim kendimi,dünyayı kurtarabilirim ya hakketen niye yapamıyoruz biz bunu :) nese bunu sağlam kafayla düşündükten sonra yazayım ben...önce kendimi kurtarmam lazım..bak şimdi çok tehlikeli bi laf ettim düzen kendini kurtarmak isteyenler yüzünden bozuldu zaten beyinsiz..ben değil bizzzzzzzzzz,insanlaarrrrr,cümle alem...hersey değişicek biliyorum bu mümkün..yazarım uzuun uzuunn..sonra

2 yorum: