10 Haziran 2009 Çarşamba

yıldızlara mektup # 1

Yıldızlar...siz ne kadar mükemmel olduğunuzun farkında değilsiniz, bunun için belki de mükemmelliğiniz..kafamı ne zaman kaldırsam ordasınız en ihitiyacım olduğu anda göz kırpıosunuz bana bilmediğm,görmediğim,ama sayenizde hiç yabancılık çekmediğim diyarlardan..bugün yine sizinleydim ve siz görmeyi istediğim kişi oldunuz benim için.. onun gibi baktınız bana onun gibi parladınız onun gibi sardınız onun gibi güldünüz..ama ben sizi sadece bana göründüklerinizle sevmedim ya da görmek istediklerim oldugunuz için..çok küçüktüm farkettim sizi ve artık yalnız değilim hiç de olmayacağım dedim,oyunlar oynadım sizinle anlamlar yükledim size çogu da anlamsız..bazen kafayı yeme aşamasına geldim sayenizde,beynimin karıncalandığını hissettim ama başka hiç kimse yapamadı bunu bu yüzden de özelsiniz..varlığınıza bi anlam yüklemeye çalışmak çok zordu o zamanlar,hakkınızda bildiklerim çok sınırlıydı sadece parlıyodunuz,hep ordaydınız ve ben sizi seviyodum..işte bundan ibaretti sizinle tanışıklığım..herzamn içinizden birini seçmeye calıştım ama sonra bunun haksızlık olacagını düşündüm,vazgeçtim..siz aynı takımın oyuncularıydınız,birinizin boşluğunu diğeri doldurdu,bana sadece bu seramoniyi izlemek kaldı...

Yıldızlar,

Bizim diyarlarda derler ki ; siz her kaydığınız da bir insan ölürmüş bizim buralarda doğru mudur bu ?

1 yorum:

  1. hayallerimdeki yıldızlar daha da bi parladı sayende canım :))

    YanıtlaSil