20 Haziran 2009 Cumartesi

piknik

Uzun zaman olmuştu evden çıkmayalı,adamakıllı muhabbetler etmeyeli,bugün bu konuda bayağı tatmin oldum :) Atladık Yaso'nun arabaya,mangalımızı aldık,sürdük maviliklere...bir güzel yayıldık,bizden başka kimsecikler yoktu.Ateşimizi yaktık,daha doğrusu o görevi Serap üstlendi ya da üstlenmek zorunda kaldı :) diğer ayak işlerini de Sena'yla Leylaya sattık..Yasoyla bana da sürekli emirler yağdırmak kaldı,o işi de ben yaptım daha çok aslında :) içimde bir diktatör saklı galiba kıh kıh :) Ateşi yakan arkadaş bu konuda baya bi uzman olduğundan uzun sürmedi bu eylem,attık üstüne tavukları,sucukları,biberleri,soğanları..onlar orda kendi kendilerine pişti desem Serap beni dövebilir :) yedik ,içtik bir güzel, üstüne çayı da patlattık tam oldu , fotograf çekildik bol bol,paylaşırım belki bir ara (böyle diyorsam kesin paylaşmam :) Doğa ,temiz hava iyi geldi baya zihnimi boşaltmama yardımcı oldular ama kene paranoyamdan dolayı öyle yatıp yuvarlanamadım yerlerde :) Orada kamp kurmanın hayalini kurduk,bu sefer biralarımız yanımızda...İnsan öyle doğa durumunda kalsa nasıl olurdu diye düşündüm,toplum sözleşmesi filan atılmasaydı ortaya nasıl olurdu ? olmazdı değil mi? olmamalı da zaten ama olumsuz yönde değişince dünya hiç değişmeseydi diyesi geliyor insanın..neyse konumuz piknik :) güldük,eğlendik velhasıl..atladık yine arabaya fisandına gittik içme hayalleri kurduğumuz yere..ee insan denizi olmayan bir yerde yaşayınca bir avuç suyu bile hayran hayran izliyor :) sonra turladık arabayla biraz, işte büyü bozuldu bal kabağı hikayesi öyle evlere dağıldık...

Canım sıkılıyor şimdi de , nolcak benim bu halim ? gülüyorum,eğleniyorum sonra yine aklıma geliyor birden,özlem tavan yapıyor,melankoli moduna geçiyorum..olmaz ki ama böyle devam edemem hiçbirşeye(ki edemiyorum,iki haftadır yapmam gereken hiçbirseyi yapmadım alt üst oldu tüm planlarım) düzelmem lazım diyorum ama yine ve niye beceremiyorum..bu özlemden çıktı artık garip bir hal aldı bir çeşit hastalık gibi,bende tam bir ad koyamıyorum..özlemle baş edebiliyordum bir şekilde ama bu yeni hal benimle baş ediyor,görünen bu ve düzeltmek için de hiç mecalim yok...Şu iki paragraf arasındaki duygu karmaşası bile gözle görülür değil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder