24 Haziran 2009 Çarşamba

kyk ve internet

inanılmaz ama gerçek şuan sizlere kyk'dan yazıyorum:) yurt bloglarında kablosuz internet var artıkım.. ama biraz tuzlu geldi bana 72 saatliğine 9tl verdim..ya da ben çok fakirim :) herneyse geldik işte yine buraya..yeni geldiğim zamnalar hiç sevmiyorum burayı..alışmak çok zor oluo..farabi muabbeti olmasa gelmezdim keşke de gelmeseydim o iş yalaaaann oldu..okulda bir tane ilgilenen hoca olmadı emre de ilk dönem gelemeyebilirm gibi laflar etti kafam bozuldu uğraşmadım bende..zaten son sınıfta biraz riskli gibi ne bilim ortam güzel olurdu da ortalamaya sıçabilirdim..ne işe yarayacaksa...galiba burda da yapamayacağım ben yaaaaaaa..böle işte..nese 72 saat içerisinde mutlaka yazarım :D

1 yorum:

  1. 72 saat içerisinde bize ulaş yavrumm.. özledim laann hiç aklıma gelmez idi:P

    YanıtlaSil